...
وب سايت ها
آمار بازدیدکنندگان
تعداد بازديد اين صفحه: 13044
تعداد بازديد کنندگان سايت: 5864729
بازدید زیرپورتال : 3691397
بازدید زیرپورتال امروز : 5824
بازدید کل سایت امروز: 8295
بازدید صفحه امروز: 20
راهبرد مشارکت
چهارشنبه 15 اسفند 1397

راهبرد مشارکت

شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی، خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چهارچوب وظایف قانونی خود به مشترکین گرامی ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که همواره به عنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمات به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز بر خود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرائی عمومی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. شرکت توزیع نیروی برق استان البرز تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

لذا می توانید از طریق سامانه های تعبیه شده در پرتال از جمله ثبت و رهگیری شکایات، ارتباط با مدیرعامل، پیشنهادها و انتقادات، ارتباط با دفتر حراست، تالار بحث و گفتگو، درخواست ملاقات با مدیرعامل، شناسایی و گزارش فرایندهای مشکل دار، گزارش نقاط خطرآفرین شبکه توزیع برق و سایر سامانه های مرتبط ما را از نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود آگاه سازید. همچنین زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی support-bargh@wtppdc.ir و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است.

این سازمان کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق درگاه الکترونیک خود جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده است.
 

 
امتیاز دهی
 
 

.