...
وب سايت ها
بیانیه توافق سطح خدمت

   بیانیه توافق سطح خدمت در تارنما  

قابل توجه بازدید کنندگان محترم

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پرتال شرکت توزیع نیروی برق استان البرز را به اطلاع میرساند:

1- کلیه متقاضیان محترم می توانند با استفاده از سامانه های موجود در پرتال شرکت توزیع نیروی برق استان البرز نسبت به ثبت هرگونه درخواست ، شکایت ، پیشنهاد و انتقاد ، و ارتباط با مسئولین  اقدام نمایند.

ارتباط با مدیرعامل
ثبت درخواست ها و شکایات
رهگیری شکایات
ثبت پیشنهادها و انتقادها
ارتباط با مسئول پرتال
ارتباط با واحد حراست
ارتباط با معاونت ها
نظرسنجی مشترکین
 


از طریق این سامانه ها شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید
.

2- برای ارتباط با هر واحد سازمانی از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .

3-  به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

4- تارنمای شرکت توزیع نیروی برق استان البرز بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمیگیرد.

مالکیت معنوی و حق انتشار
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق استان البرز می باشد و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
راهبرد مشارکت

راهبرد مشارکت

شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی، خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چهارچوب وظایف قانونی خود به مشترکین گرامی ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که همواره به عنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمات به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز بر خود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرائی عمومی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. شرکت توزیع نیروی برق استان البرز تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

لذا می توانید از طریق سامانه های تعبیه شده در پرتال از جمله ثبت و رهگیری شکایات، ارتباط با مدیرعامل، پیشنهادها و انتقادات، ارتباط با دفتر حراست، تالار بحث و گفتگو، درخواست ملاقات با مدیرعامل، شناسایی و گزارش فرایندهای مشکل دار، گزارش نقاط خطرآفرین شبکه توزیع برق و سایر سامانه های مرتبط ما را از نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود آگاه سازید. همچنین زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی support-bargh@wtppdc.ir و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است.

این سازمان کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق درگاه الکترونیک خود جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده است.

هدف تارنما
 پرتال شركت توزيع نيروي برق استان البرز امكان درج پيشنهادها و انتقادات، ثبت شكايات و ارتباط با مديرعامل و مديران ارشد، خدمات مرتبط با متقاضيان و مشتركين برق، پيمانكاران و سازمانها، پيگيري درخواست ها و خدمات عمومي متنوعي را در قالب خدمات الكترونيكي فراهم نموده است.

 با استفاده از فرم های الکترونیکی تعبیه شده در پرتال اين سازمان، شما ميتوانيد با حوزه هاي مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، تماس برقرار نماييد و يا اطلاعات مورد نظر خود را در سامانه هاي مختلف ثبت و مشاهده نماييد.

 به محض ثبت درخواست، سعي مي گردد در كوتاهترين زمان ممكن نتيجه پيگيري درخواست مطرح شده به متقاضي اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوري گردد.

 پرتال شركت توزيع نيروي برق استان البرز بصورت تمام وقت در دسترس متقاضيان گرامي بوده و در صورت بروز هرگونه اشكال و نقص فني، به متقاضيان اطلاع رساني خواهد گرديد.
.